Режим роботи
Кошик
Розмір різьблення 1 | M16x1.5 |
Тип різьблення | з внутрішнім різьбленням |
Тип різьблення | з правим різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
95GX3270BA | |
FORD | 5030222 |
FORD | 7 078 614 |
FORD | 7 292 944 |
FORD | 7078614 |
FORD | 7078615 |
FORD | 7292944 |
FORD | 7292945 |
FORD | 95GB3289AB |
FORD | 95GX-3270-BA |
FORD | 95GX3270AA |
FORD | 95GX3270BA |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KAWE FL230-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 44994 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
LEMFORDER 20188 01 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
LEMFORDER 20325 01 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BENDIX 040653B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR2949S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DELPHI TA1621 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 10591 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 16131 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-341 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 59665 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG FD-ES-0604 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 3733 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 50 71 0046 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRW JTE206 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V25-9602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V25-9603 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230128 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL230-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SS705 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 1502033 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201036 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |