Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 8,15 |
Висота [мм] | 47,3 |
Діаметр [мм] | 300 |
Діаметр центрування [мм] | 69 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без гвинтів |
Кількість отворів | 5 |
Мінімальна товщина [мм] | 26 |
Сторона встановлення | передній міст |
Тип гальмівного диска | вентильований |
Товщина гальмівного диска (мм) | 28 |
Виробник | Артикул |
---|---|
HYUNDAI | 517122L500 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
TRW DF4957S | гальмівний диск | 2 | на складі | 2521 грн | |
FERODO DDF1795-1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PROTECHNIC PRD2726 | гальмівний диск | - | - | - | - |
SBS 1815313433 | гальмівний диск | - | - | - | - |
LPR H2030V | гальмівний диск | - | - | - | - |
ATE 24.0128-0234.1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
JURID 562550JC | гальмівний диск | - | - | - | - |
BENDIX 562550BC | гальмівний диск | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J3300511 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MAGNETI MARELLI 600000085870 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 31317 | гальмівний диск | - | - | - | - |
NK 203433 | гальмівний диск | - | - | - | - |
NK 313433 | гальмівний диск | - | - | - | - |
SWAG 90 93 1317 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TRW DF4957S | гальмівний диск | - | - | - | - |
A.B.S. 17948 | гальмівний диск | - | - | - | - |
GIRLING 6049575 | гальмівний диск | - | - | - | - |
SBS 1815203433 | гальмівний диск | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADG043136 | гальмівний диск | - | - | - | - |
OPEN PARTS BDA2477.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
OPEN PARTS BDR2477.20 | гальмівний диск | - | - | - | - |
BRAKE ENGINEERING DI956806 | гальмівний диск | - | - | - | - |
COMLINE ADC1089V | гальмівний диск | - | - | - | - |
BORG & BECK BBD4702 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PATRON PBD4957 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 20829 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 20829 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
NIBK RN1547 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FOMAR FRICTION FO 4139 | гальмівний диск | - | - | - | - |