Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 6,870 |
Зовнішній діаметр [мм] | 313 |
Необхідна кількість | 2 |
Сторона встановлення | Задній міст |
Тип гальмівного диска | із внутрішньою вентиляцією |
Товщина гальмівного диска (мм) | 18 |
Число отворів у диску колеса | 6 |
Виробник | Артикул |
---|---|
GENERAL MOTORS | 91151563 |
OPEL | 00569 106 |
OPEL | 0569 106 |
OPEL | 569 106 |
VAUXHALL | 91151563 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
FRI.TECH. BD0360 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TRUSTING DF360 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ALANKO 304279 | гальмівний диск | - | - | - | - |
KAGER 37-0919 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PILENGA V376 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ATE 24.0118-0122.1 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FTE BS3958 | гальмівний диск | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL BDC3958 | гальмівний диск | - | - | - | - |
METZGER 6110158 | гальмівний диск | - | - | - | - |
METZGER 6515.10 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TRISCAN 8120 10181 | гальмівний диск | - | - | - | - |
OPTIMAL BS-5150 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MAPCO 15850 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MEYLE 615 523 6033 | гальмівний диск | - | - | - | - |
SWAG 40 92 3561 | гальмівний диск | - | - | - | - |
TRW DF4030 | гальмівний диск | - | - | - | - |
VAICO V40-80039 | гальмівний диск | - | - | - | - |
A.B.S. 16506 | гальмівний диск | - | - | - | - |
MGA D1311 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FENOX TB217376 | гальмівний диск | - | - | - | - |
GIRLING 6040302 | гальмівний диск | - | - | - | - |
AUTOMEGA 1005690106 | гальмівний диск | - | - | - | - |
BRAKE ENGINEERING DI955426S | гальмівний диск | - | - | - | - |
MAXGEAR 19-1814 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FREMAX BD-2547 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PROTECHNIC PRD6101 | гальмівний диск | - | - | - | - |
PATRON PBD4030 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 2149 | гальмівний диск | - | - | - | - |
ROTINGER RT 2149 T5 | гальмівний диск | - | - | - | - |
FOMAR FRICTION FO 2461 | гальмівний диск | - | - | - | - |