Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,08 |
| Внутрішній діаметр | 12,15 |
| Зовнішній діаметр [мм] | 44 |
| Конструкція підшипника | підшипник кочення |
| Ширина (мм) | 10,8 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| 83BB3K099AB | |
| FORD | 6 112 404 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL2907-J | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| CORTECO 80003839 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| RUVILLE 865202 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| MONROE MK014 | Опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| SKF VKD 35010 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| SKF VKD 35010 T | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL QAM130 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| OPTIMAL F8-3018 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| CORTECO 80000496 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| SWAG 50 54 0009 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| FLENNOR FL2907-J | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| ORIGINAL IMPERIUM 35608 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| CAUTEX 080158 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| FIRST LINE FSM5049 | Опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| BORG & BECK BSM5049 | Опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| MAGNUM TECHNOLOGY A7G011MT | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| 3RG 45308 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| METALCAUCHO 04212 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| STC T404212 | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| TRICLO 788160 | Опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| TRICLO 788311 | Опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
| TRICLO 788810 | Тарілка пружини | - | - | - | - |