Режим роботи
Кошик
Вага, кг] | 0,330 |
Внутрішнє різьблення [мм] | M16x1,5 |
Довжина [мм] | 92 |
Довжина різьблення [мм] | 22 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M10x1,25 |
Колір | чорний |
Матеріал | сталь |
Необхідна кількість | 2 |
Параметр | DITAS |
Сторона встановлення | передня вісь, двосторонньо |
Товщина [мм] | 77 |
Виробник | Артикул |
---|---|
1S7C3290AB | |
1S7J3290BB | |
FORD | 1 138 313 |
FORD | 1 138 314 |
FORD | 4 118 933 |
FORD | 4 118 934 |
JAGUAR | C2S4 7357 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
MOOG FD-ES-0841 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 21849 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 716 020 0014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 50 92 1849 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRW JTE1217 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TRW JTE768 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DENCKERMANN D130332 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1540301000 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1540301009 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 301 828 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADJ138718 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MASTER-SPORT 25812-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4936 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4936 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 4312196 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KRAFT AUTOMOTIVE 4312196 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
3RG 32355 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
STARLINE 20.97.720 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
STARLINE 20.97.720 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KEY PARTS KTR4936 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |