Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 0,328 |
| Внутрішнє різьблення [мм] | M14x1,5 |
| Необхідна кількість | 2 |
| Параметр | DITAS |
| Сторона встановлення | з обох сторін |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| GENERAL MOTORS | 90512775 |
| OPEL | 0324 063 |
| OPEL | 324 063 |
| SAAB | 48 36 540 |
| VAUXHALL | 90512775 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| MOOG OP-ES-5579 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 09113 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 616 020 5579 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 40 71 0014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE223 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE309 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1244600200 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1244600209 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 200 392 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| RTS 91-00361 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KRAFT AUTOMOTIVE 4311620 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KRAFT AUTOMOTIVE 4311620 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| STARLINE 32.34.720 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 2002011 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201169 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR4602 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |