Режим роботи
Кошик
Висота [мм] | 72 |
Довжина [мм] | 108 |
Розмір різьблення | M18x1.5 |
Тип різьблення | із зовнішнім різьбленням |
Тип різьблення | з правим різьбленням |
Ширина (мм) | 35 |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 1796515 |
FORD | 2400E3307A |
FORD | 24OOE33O7A |
FORD | 5021440 |
FORD | 5O2144O |
FORD | 622170 |
FORD | 62217O |
SKODA | 2032 |
SKODA | 2O32 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KAWE FL965-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG FD-ES-0874 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 45532 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
RUVILLE 915237 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
MONROE L16053 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BENDIX 040317B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 10110 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-076 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 2032 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 50 71 0025 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
OCAP 0180659 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230117 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL965-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SS5012 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4701 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
RTS 91-00621-1 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4701 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
CASALS R0135 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FORMPART 1501010 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AUTLOG FT1052 | Кутовий шарнір, поздовжня рульова тяга | - | - | - | - |
TALOSA 42-00938 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
AYD 9100871 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |