Режим роботи
Кошик
Довжина [мм] | 210 |
Розмір конуса [мм] | 12 |
Розмір різьблення | M10x1,25 |
Сторона встановлення | передній міст |
Сторона встановлення | справа |
Тип різьблення | для правого різьблення |
Тип різьблення | з внутрішнім різьбленням |
Виробник | Артикул |
---|---|
NISSAN | 48520 00QAL |
NISSAN | 4852000QAL |
OPEL | 44 08 511 |
OPEL | 4408511 |
RENAULT | 77 01 049 283 |
RENAULT | 7701049283 |
VAUXHALL | 91 160 044 |
VAUXHALL | 91160044 |
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
JP GROUP 1244602280 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
HERTH+BUSS JAKOPARTS J4831115 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 21284 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 49144HPS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 16-16 020 0008 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 16-16 020 0008/HD | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 60 92 1284 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAVO PARTS STE-6601 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NIPPARTS J4831013 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1244602289 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FENOX SP32015 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 207 043 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BLUE PRINT ADN187174 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MASTER-SPORT 25511-PCS-MS | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR4990 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
ASHUKI N862-50 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR4990 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOTAQUIP VTR1048 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MDR MTR-81001 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KEY PARTS KTR4990 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |