Режим роботи
Кошик

| Довжина [мм] | 200 |
| Розмір конуса [мм] | 11,8 |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Сторона встановлення | справа |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| NISSAN | 48520-AX600 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL0299-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4831017 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| METZGER 54014902 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 30528 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-1300 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 36-16 020 0090/HD | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 82 93 0528 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE1111 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V38-9538 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230601 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FLENNOR FL0299-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 4044600289 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP32065 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADN187168 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADN187168C | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5122 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5157 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5122 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5157 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 4102030 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201522 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR5122 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR5157 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |