Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення [мм] | M12 x 1,5 RHT F |
| Довжина [мм] | 95 |
| Розмір конуса [мм] | 11,55 |
| Сторона встановлення | ліворуч |
| Сторона встановлення | передній міст |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 1202549 |
| FORD | 2S6J3290AC |
| MAZDA | 1202549 |
| MAZDA | 2S6J3290AC |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| KAWE FL0137-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DENCKERMANN D130274 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| DITAS A2-4497 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| METZGER 54021301 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 19873 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| OPTIMAL G1-1248 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| MEYLE 716 020 0004 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| SWAG 50 91 9873 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TRW JTE1007 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| VAICO V25-9543 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| A.B.S. 230635 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FLENNOR FL0137-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1544601470 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| JP GROUP 1544601479 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FENOX SP31113 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| TOPRAN 301 830 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| AUTOMEGA 30102020549 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR4963 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR4963 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| FORMPART 1502037 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| G.U.D GSP201193 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
| KEY PARTS KTR4963 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |