Режим роботи
Кошик

| Внутрішнє різьблення 1(мм) | M10x1 |
| Внутрішнє різьблення 2(мм) | M10x1 |
| Довжина [мм] | 185 |
| Код MAPP у наявності | |
| Ширина зіву гайкового ключа | 17/17 |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| CITROEN | 4816 26 |
| CITROEN | 91 500 635 |
| CITROEN | 96 169 410 |
| PEUGEOT | 4816 26 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| CAR TF823X | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BOSCH 1 987 476 686 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| JURID 171093J | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BENDIX 171093B | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| QUINTON HAZELL BFH4512 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| FERODO FHY2042 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| DELPHI LH2140 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| MAGNETI MARELLI 440019019111 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| TRISCAN 8150 28214 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| TRISCAN 8150 28214 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| NK 851928 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| OPTIMAL BSL-212 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| MAPCO 3776 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| CORTECO 19019111 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| ROADHOUSE 1906.03 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| REMSA 1906.03 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| TRW PHA190 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| LPR 6T46083 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| A.B.S. SL 3387 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| SASIC SBH0161 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| GIRLING 9001190 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| SBS 1330851928 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| MALO 8328 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| WOKING G1906.03 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BRAKE ENGINEERING BH772140 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BORG & BECK BBH6058 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BORG & BECK BBH6058 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| ABE C85211ABE | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| ABE C86214ABE | Гальмівний шланг | - | - | - | - |
| BSF 18189 | Гальмівний шланг | - | - | - | - |