Режим роботи
Кошик

| Вага, кг] | 3,58 |
| Розмір конуса [мм] | 16,5 |
| Сторона встановлення | передній міст праворуч |
| Тип керма | Поперечний важіль |
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| FORD | 1146130 |
| FORD | 1207447 |
| FORD | 1212807 |
| FORD | 1214911 |
| FORD | 2N113042AH |
| FORD | 2S613042AF |
| FORD | 2S613042AH |
| MAZDA | DD3234300 |
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| HERTH+BUSS JAKOPARTS J4913051 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 21682 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 22138 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 22139 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 22460 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| MEYLE 716 050 0027 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| SWAG 50 92 1682 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| SWAG 50 92 2138 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| SWAG 50 92 2139 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| SWAG 50 92 2460 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| JP GROUP 1540203209 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| TOPRAN 302 015 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADM58669 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| MASTER-SPORT 32018-PCS-MS | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| ASHUKI M875-84 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| FARE SA 11918 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
| FARE SA TR517 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |
| TRICLO 778576 | Важіль незалежної підвіски колеса, підвіска колеса | - | - | - | - |